Energi

Nu när engergin är på väg tillbaka, var ska man göra av den? Farligt när man ger bort så mycket av den utan att själv ta del av den. Helt plötsligt står man där själv med en energi ej liknande något annat. Som bara ökar och ökar. Det syns utåt. Till sist hittar den sin väg ut och det är då det gäller att lära sig hantera den, baka in den i ett paket. Ett paket man kan öppna med någon som är beredd på att ge tillbaka. Som ett batteri som blir laddat, det varar. Blir det inte laddat varar det inte. Nu väntar jag bara på att den ska komma i ett härligt rus i rush till lycka. Den här gången ska jag vårda det ömt och ladda det försiktigt så det håller sig kvar. Om än inte med full effekt så lite mer än innan lite mer än alltid förr. Jag är snart tillbaka till den jag borde vara, med glimten i ögat med leendet på plats.




Kommentarer
Postat av: Zarah

Jag ska börja kommentera nu så du uppdaterar lite oftare ^^ Fast jag vet inte vad jag ska kommentera ^^ Haha

2008-12-11 @ 16:41:58
URL: http://zarahlicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet... Min vinare väntar... ^^,

2008-12-15 @ 18:21:24
URL: http://kahlua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0