Diciplin


Något igår fick mig att fundera. Det funkar inte längre, jag funkar inte längre. Eller jo jag funkar men vill inte fungera på det viset. Allting blir så himla fel då. Kan vara därför all lycka rinner ur händerna som sand en varm sommardag.
På ett eller annat sätt måste jag hitta rätt och det sättet jag hitills använt får inte längre existera. Det är högtid för mig att en stor del av mig dör. Den har tagit för stor del av mig den har förstört så mycket. Jag vill inte längre jag orkar inte längre. När allt blir så fel för att man saknar något. Tiden är kommen. Delen som ska dö kommer ersättas med något mycket större något mycket bättre.



Kommentarer
Postat av: Anonym

inte en dag försent

2009-01-09 @ 13:45:09
Postat av: Bahlool

:PP du är inte negativ alls haha

2009-01-09 @ 23:28:01
URL: http://www.bahlool.se
Postat av: Anonym

Gullunge, detta ska vi nog ordna.. :)

2009-01-11 @ 22:33:43
Postat av: Anonym

Gullunge, detta ska nog gå bra.. :)

2009-01-11 @ 22:40:53
Postat av: Anonym

Det viktigaste i ditt liv, det är DU!

2009-01-12 @ 22:53:36
URL: http://kahlua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0