Tårfyllda ögon

När jag kom in där i rummet, jag hann se dig innan allt blev svart. Du tittade på mig helt chockad som om jag varit borta en längre tid och kommit tillbaka utan att säga något. Jag har funnits där vid din sida hela tiden utan att du vetat det. När ljuset kom tillbaka såg jag dina röda kinder dina tårfyllda ögon och ditt underbara leende som kändes ända in i själen. Precis som igår, precis som alltid när jag är med dig så får ditt skratt dina ord och ditt leende mig att känna mig hel.
Jag hittar minnen från dig hela tiden och då är det precis som att tiden stannar upp jag befinner mig i nuet trots att tankarna är långt tillbaka i tiden.  Med ett leende i nuet ifrån den glömda tiden.


Kommentarer
Postat av: Suzzi ^^,

Wow, skriver du verkligen det här själv.

Så vackert & sorgset, mörkt.



Hoppas du blir gladare snart. Om inte så hoppas jag att Malin & Jag kan komma ner snart och pigga upp dig.



Kramar

2009-02-03 @ 01:56:10
URL: http://blackidentity.blogg.se/
Postat av: fuelpump

kan du skriv nått kul...vaf du åt till lunch eller nått

2009-02-04 @ 23:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0