Dom brusande vågorna...

Vågor är något vackert, en efter en rullar dom in med full kraft, så vackra så underbara. Ju närmre man kommer ju mer skrämd blir man. Man känner kraften slita och dra i en, man försvinner i djupet för att sen nå ytan. Man hinner knappt andas förräns nästa sliter ner en under ytan, utan att hinna andas. Man kämpar sig igenom den brutala kraften som sliter en i bitar. Man väntar på vågen, den vågen, den alla drömmer om. En efter en rullar dom in över en. Nästan utan hopp dyker den upp, man hinner andas och samla kraft för att ta sig igenom det hårda skalet, man dyker ner under ytan ner i lugnet. Man känner ro, en glädje som fyller en. Så himla vacker. Full av kärlek, lycka och energi. Man följer med i strömmen full av ro och lycka. Man blir ett med detta underbara. Långt däruppe vid ytan ser man krafterna som sliter sönder andra. Känslan är enorm, man får en insikt, stillheten infinner sig, en ro utan desslike. På ett helt nytt sätt i en helt ny värld. I en sjunde himmel finns man, inte bara jag utan även min älskade. Som ett, som en samlad kraft, med en ny framtid. En underbar framtid utan andnöd och panik. En underbar framtid full av lycka glädje och kärlek. Vackrare och lugnare. Jag älskar dig av hela mitt hjärta



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig också, min underbara sambo!

2009-09-21 @ 12:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0